Slim met tijd: Van overuren tot tijdskrediet
Description of the training
⚖️ Spijker jouw kennis van de sociale zekerheid bij!
Dit lijkt in eerste instantie misschien een rare combinatie, maar gedurende deze dagopleiding leer je in de voormiddag alles rond overuren, om dan in de namiddag de switch te maken naar thematische verloven en tijdskrediet. Want geef nou toe, deze drie aspecten van de sociale wetgeving zijn niet altijd even eenvoudig 😉
🔍 Wat mag je tijdens deze opleiding verwachten?
✅ Een volledige uitleg over wat overuren precies zijn, wanneer en hoe ze mogen/moeten worden ingepland en vergoed
✅ Hoe tijdskrediet werkt, wat de voorwaarden zijn en wat je als werkgever of HR medewerker moet voorzien
✅ Welke types thematisch verlof er bestaan, wanneer werknemers hier recht op hebben en hoe je dit correct opvolgt
Na deze sessie heb je een helder overzicht van de basisprincipes én voel je je zekerder in je HR-praktijk. Geen overload aan wetgeving, wel een duidelijke en toepasbare uitleg.
🚀Interesse?
Schrijf je snel in via het formulier hieronder! De praktische informatie kan je onder het inschrijvingsformulier terugvinden. Heb je vragen over deze opleiding? Contacteer ons dan via hr@merito.be.
Are you interested?
Praktische informatie
Locatie
Deze opleiding gaat door in de Bloomz Offices in Diegem. Het adres is
Lambroekstraat 5A
1831 Diegem
Voorkennis
Voor deze opleiding is geen voorkennis nodig, gezien de focus zal liggen op de juridische en basisprincipes. Deze opleiding is geknipt voor HR-starters, teamleiders of wie z’n geheugen even wil opfrissen!
Facturatie
Betalen gebeurt achteraf via een factuur. Deze factuur zal je na de opleidingsdag ontvangen. De facturatiegegevens worden wel al opgevraagd bij inschrijving.
Extra informatie
Gezien dit een dagopleiding betreft, worden lunch, drankjes en versnaperingen voorzien. Op het terrein van het kantoor is voldoende parkeergelegenheid voorzien (inclusief laadpalen). De slides zullen op voorhand doorgemaild worden, opdat je gemakkelijk kan meevolgen tijdens de opleiding.